6 Haziran 2014 Cuma

babalarınızın kıymetini bilin, onlar ölmeden....

bugün bankamatikte sıra bekliyordum. 
arkamda yaşlı bi amca vardı. 
sıra bana geldiğinde daha fazla beklemesin diye sıramı ona verdim. 
teşekkür edip "ben pek anlamam kızım şu makinadan, bi' bana yardım eder misin?" dedi. 
"tabi amcacım para mı yatıracaksın?" dedim. 
cebinden 150 lira para çıkarttı zar zor bulmuş uzakta okuyan oğluna göndermek istediğini söyledi. 
ben amcanın yüzündeki buruk çizgilere dalmış bir halde... içim cız etti.
bi kalem uzattı bana, "paranın üstüne kendine iyi bak" yazar mısın dedi gülümseyerek. 
tamam dedim ama "ona başka para gider" diyemedim.. babalarınızın kıymetini bilin, onlar ölmeden... 
onlar çınar ağacı gibidir meyvesi olmasa da gölgesi yeter...

bir dost...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder